Lille snok

 
Jag begriper´t inte.
Hur en så liten och nätt näsa
som min,kan rinna värre än
Victoriafallen!
 
Unbelievable! (stavas det så förresten?)
 
Tror fan att jag avverkat tre toarullar
bara idag,och det hade ju lixom inte
gjort nåt om jag haft Lambi eller nåt
annat supermjukt papper.
 
Man skulle kunna säja att jag får gratis
fejspeeling som bonus av den här rinn-
snuvan faktiskt.
(åtminstone runt snoken)
 
M.a.o har jag tjänat in en behandling
på svindyr salong.
 
Jag säjer ju det,se det positiva i det synnerligen
negativa,så har man skojsigt hela jävla tiden.
 
Det som inte trillar av lär sitta kvar!
 
För sålänge jag slipper diarré och kräksjuka
klagar jag fanimej inte mer än nödvändigt.
 
Jag har nämligen inga blöjor hemma!
 
Atcho,atcho,atcho prosit!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0