Lång tids reflektioner

Kalla mej gärna petig och lite
halvt överreagerande,men bland
det jobbigaste och mest enerverande
jag vet är människor som hela tiden säjer
en sak och gör precis TVÄRTOM!
 
Varför säjer man att det ligger till
si & så och sen agerar helt motsatt?
 
Och sen det här med att ljuga "öppet"
fastän dom tror att det inte syns eller
ens märks av!
 
Vafan är vitsen lixom?
 
För mej är dom lika trovärdiga som
en burk sardiner typ.
 
Ameh vaddå,kan dom bete sej såhär
i allmänhet,så är det ju klart som simmigt
korvspad att dom gör det mot mej oxå.
 
Jag blir när jag tänker efter,mest lessen och
jävligt besviken på sånt beteende.
 
Jag är själv inte felfri på alla plan(bara nästan) :P
men aldrig i helvete att jag på nåra premisser
skulle vilja eller ens ha tanken på att agera som
en jävla mupp mot dom som står mej nära.
(inte mot nån när jag tänker efter)
 
Hur förbannat pinsamt och vedervärdigt vore
det inte att bli ertappad med hela näven full
med skit lixom?
 
Näevars,jag slätar över tragiska lögnare och
tillika "livsfejkare" med att dom inte ens själva
har insikt i sitt beteende,och definitivt inte kan
räkna med mej när det väl gäller!
 
Bye bye kladdpaj!
 
Här har vi exempel på en som ALDRIG skulle
kunna hamna inom "skitramarna"!
(hon med ljust hår)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0