Komsi,komsi

Som jag skrivit förut,så finns det
en hel del träningsredskap här i
Majsoska palatset.
 
Nu blir man ju lixom inte superfit
av att bara ha dom drällande,och
eftersom jag själv redan är totally
perfect,så finns det knappast nån
mening med att slösa dyrbara
minuter på just träning.
 
Men så kom jag på den fullkomligt
briljanta idén,att låta andra få den
stora ynnesten att nyttja grejerna.
 
Såna som verkligen behöver det
menar jag! ;)
 
"Majsos träningsfik",hör bara hur
gott det smakar!
 
Vill man så erbjuder jag terapeut-
samtal oxå,alltihop på en gång,
som en enda stor smällkaramell
rakt in på rätta ställena.
 
Fifan vad jag är smart!
Komsi,komsi vetja.
 

Kommentarer
Postat av: U

Hihi ser bra ut! Har funderat på en sån jag med. Eller rättare sagt till min sambo först o främst ja ja jag med förden delen. Tycker du att den är bra?

Kram <3

2013-01-28 @ 07:10:07
Postat av: Anonym

Förresten bokar en tid med en gång ;)

2013-01-28 @ 07:11:54
Postat av: Majso svarar:

U: Lovar att rapportera med efterbilder sen =)
Så mycket kan jag ju iaf säja,att får man inte värsta armmusklerna på köpet,så vore det konstigt :D
Om nu räkneverket funkar som det ska,så bränner man dessutom fler kalorier än man kan stoppa i sej på kortast möjliga tid ;)
Tid inbokad...NÄR förresten??? :)
Kramar ♥♥♥

2013-01-28 @ 10:42:14
Postat av: Majso svarar:

BTW U: Kolla om den finns kvar på Stadium till superpris ännu! ;) ♥

2013-01-28 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0