Härliga fredag....NOT!

Om man nu ändå ska va positiv
och uppåt trots näsa som iof
naturligt rinner neråt,så borde
det väl isf va att jag INTE alls
känner åtrå till allt godis som
ligger och dräller här och var.
 
Vatten och kaffe,en liten blod-
apelsin nån gång,sen är jag nöjd.
 
Behövs tamme tusan ingen inkörs-
period med mentalt tänkande om
sundare leverna och sånt tjafs.
Jag är redan inne i det nu.
 
Man kanske skulle beställa en liten
tarmsköljning oxå,nu när det inte
är så svårsmälta grejer i slutsystemet
menar jag.
 
En slang genom näsan och hela vägen
ner till södra regionerna och full sprutt
bara,renspolad och fräsch lixom.
 
Fast vid närmare eftertanke så borde
väl en sån behandling kännas lite som
diarré,och jag har ju fortfarande inga
blöjor hemma!
 
Ett par baljor kaffe på raken bara,så
har jag fixat sköljningen själv istället.
 
Naturligast så va!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0