Håriga damen rapporterar

Sent om sider igårkväll slog det mej:
jag har ju för fan dejt med Dr D
i eftermiddag!
 
Vill man komma dit och va lika hårig
som en nyförlöst gorillaunge,eller vill
man att Dr D ska slippa använda FEM
flaskor olja när han "jobbar"?
 
Just det,bara att sätta sej tillrätta i bad-
karet och ta fram häcksax,trimmer och
nåra ark sandpapper.
 
Fy satan vad det ska kosta på i en massa
onödig tidsspillan såhär års,att hålla en helt
luden men dock i övrigt perfekt kropp i trim.
 
Jag gjorde´t iaf,även om det är trist och
så jävla tradigt att behöva bry sej om sånt
nu när man inte precis struttar runt i bikini
på dagarna.
Negligén döljer ju ändå det mesta menar jag! 
 
 
Tror fanimej att jag ska ta med en termos
kaffe och ett lååångt sugrör som jag kan
ha nedstucket i den dära massasesängen
undertiden Dr D får betalt för att klämma
på min mjuka body.
(lyllos honom,borde va jag som får betalt)
 
Förresten kom jag på NU vad han sa sist:
"du har en fin nacke"!
 
Eh,vaddå fin nacke?!
Antingen syftar han på tatueringen därbak,
eller så blev han lika begeistrad i mej som
alla andra brukar bli.
 
Jag vet iof inte vilket alternativ jag ska rösta
på just nu!
 
Fast å andra sidan KAN ha sagt nåt annat,jag
är ju så jävla kass på kinesiska!!!
 
Hej Doktorn,doktorn hej,doktorn gör mej mer okej,HEJ DOKTORN!
 
Han ser ut som en 25-åring,men är egentligen 87.
Beror på att han äter nyttiga alger och Tai Chi´ar typ hela tiden!
Skojja bah!
Han är nästan lika ung som jag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0