Det va den sönda´n

Idag har det fan inte gått
i raketfart precis.
Seg och trött och satan så
jävla värkig i ryggen efter
fredagens massage.
 
Har i stort sett bara lagat
lite mat,dels kastade jag
i en stek i grytan,faktiskt
så hårt att det stänkte upp
smör på handen.
AJ som fan lixom!
 
När jag ändå väntade på
att steken skulle bli klar,
gojsade jag ihop nåra varma
mackor,för Prinsen va hungrig
och ville få sej en matbit innan
han drog på bio med polarna.
 
Själv va jag glad att slippa ge
mej ut i kylan,så jag kröp upp i
soffan och softade ett tag.
 
Gjorde iof grunderna till ett litet
smycke,men man ska skynda långsamt,
så det gör jag klart en annan dag!
 
Så vare med det!
 
Kantareller,creme fraiche,purjolök och kantarellost i en skön blandning
på delad hönökaka!
 
En hel hög ost och mästerverken är fullbordade och redo
att sättas in i ugnen!
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0