Blandad gryta och lite yta

Jag har som sagt fyllt den gamla
grytan med diverse godsaker och
alldeles nyss skjutsat in den i ugnen.
 
Nu ska den stå där typ jääättelänge
och bli sådär genomcharmigt fin och
köttet kommer kännas mörare än en
nytränad 100 åring ungefär.
 
Det är inte fullt förrän det rinner över,och det va på det berömda
ögonbrynshåret att jag inte fick plats med champinjonerna.
Men,med vilja och lite påtryckning går allt!
 
Lycka till nu lilla grytan,och se för fan till att INTE rinna över,
jag HATAR att skrubba ugnar!
 
Funderar på om det inte är dax för lite rollspel såhär efter all ledighet
och annat trams.
Kaniner säjs ju ha det ganska kul,och kan man dessutom låsa fast
dom måste det ju bli ett jävla drag!
(skit i att jag ser ut att redan "spelat" med tanke på den utmattade uppsynen,
  ni vet ju att jag är en lite krasslig funny bunny!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0