Äntligen ser jag ljuset i sugröret

I snart två jävla veckor har jag
mått halvrisigt och snorat en
hel insjö känns det som.
 
Näsan är lika raspig och repig
utanpå som händerna på min
gamla lekisfröken.
 
Smak & luktsinne börjar återvända
så smått i vissa situationer,för igår
kände jag t.o.m lukten från grannen
som lagade kålpudding.
Inte precis det första man vill känna
lukten av efter så lång tid,för jag höll
på att kaskadkräkas på kuppen!
 
Ikväll är jag bjuden till "Hurtbullen"
på lite mat och dricka,men vafan ser
jag på fejjan i hennes senaste lilla
uppdatering om inte "sjukdom"!
 
Hands up,jag har INTE smittat´na iaf!
 
Jävla skit när jag äntligen skulle få
testa mitt senaste syprojekt och
mingla runt lite.
 
Än har hon förvisso inte ställt in,men
det kanske beror på att hon somnat
om mitt i en hostattack och helt enkelt
inte hunnit.
 
Jag får helt enkelt kila över med en massa
meducin och snyta henne rejält,har nog en
skvätt whiskey som jag kan hälla i´na oxå!
 
"Jävla vinterbaciller-dra åt helvete"!
 
Krya på dej lilla
"Hurtbullen"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0