Vart fan är energin?

Det här jävla snöandet kunde
ju inte bli värre än en dålig
lsd-tripp typ.
 
För även om man vet att det kommer
bakslag ända fram till maj,så blir man
bara SÅ JÄVLA trött på skiten.
 
MÅSTE fixa nån slags present till Prinsen.
MÅSTE förbereda inför helgens kalas.
MÅSTE ta tag i tvätt & städning.
MÅSTE SÅ FÖRBANNAT MYCKET!
 
Eller borde kanske låter bättre.
 
Å andra sidan,om inte JAG piskar
mej själv,så kan jag lika gärna vispa
ihop en sämre pannkakssmet,en såndär
med mjölklumpar i.
 
Och det vill jag ju inte!
 
Lik förbenat har jag INGEN lust,
eller ork,eller nåt!
 
Men,det är väl bara att ta sej i byxhällan
och kamma sidbena antar jag.
 
Först väntar iaf kvällen kurs mellan
17.15-19.15 så då vet ni det!
 
"Hallå urblåst & bortkommen"!
 
Tänk om man va en koala!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0