Onsdag hela da´n

Fan va gött,onsdag och mitt
i veckan just idag.
 
Funderar på att slå till med lite
mörk choklad och hallon faktiskt.
 
Kanske inte samma sak som att
ta jordgubbar och smeta in med
den goda afrodisiakan,men å andra
sidan såg jag att var tredje gubbe
i varje ask va möglig i affären.
 
GLÖM att jag då handlar hem en
ask och bara kan använda fem stycken.
 
Jag har provat med hallon förr,och
det är minst lika gott,och förresten
har jag ju inte champagne heller så
vafan,lite innovation bjuder jag mej
själv på.
 
Innan dess ska jag få besök av "Vattenflickan",
så jag borde väl gravera ett "gästglas" som
hon får dricka ur sen.
 
Just det,jag MÅSTE kladda ihop chokladbollar
till morrondagens kvällskurs oxå,två olika
sorter t.o.m-en av deltagarna är nämligen
glutenallergiker och h*n måste ju oxå få smaska.
 
Jättekul onsdagsläsning idag va?
VERKLIGEN JÄTTEKUL!!
 
Men vet ni vad,det skiter jag tyvärr i.
 
Och så avslutar jag med en kram,sånt
brukar ju förlåta ALLT!
 
He,he!
 
Cindy älskar oxå onsdagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0