Klick!

Idag är en såndär rolig dag när
jag MÅSTE försöka få tag på
folk via telefon,sitta i hemska
köer och sucka käkarna ur led.
 
Igår gjorde jag oxå ett försök,
började med 89 stycken före
mej i kön,och när det tickat
ner till 4,vafan tror ni hände?
 
Telefonjäveln ballade ur totalt!!!
 
Stendöd!
 
Den ligger på tippen nu kan jag
meddela dom som undrar.
 
Helt jävla otroligt dålig tajming
skulle man kunna säja.
 
Idag har jag en sprillans ny telefon
i näven,så det vore ju fan om den
rackarn oxå drog sin sista suck.
Å andra sidan har jag en förmåga
att allt som oftast komma över
"måndagsexemplar" alla da´r i veckan!
 
"Ring,ring-bara jag slår en signal"!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0