Jourhavande medmänniska,that´s me!

Efter att mamsen varit på förmiddags-
besök,och käkat av två sorters hembakt
till två stora muggar kaffe(inte koppar),
hoppade jag så in i bilen för nästa sociala
sittning ett par mil bort.
 
Som den jourhavande medmänniska men oxå sociala hobbyterapeut man är,
hör det till ovanligheterna att bli BJUDEN på fika,ameh alltså,jag brukar ju för
det mesta ta mej an klienterna hemma hos mej,och då står ju JAG för kaffet!
 
Det blev t.o.m ett s.k "hembesök" just idag,muffinsen stod dock JAG för här.
Köpebröd i hemmiljö,BIG NO,NO!
 
Betalning för dagens session gavs i väldoft.
Skojja bah,jag fick det i present bara för att jag
är en så underbar & omtänksam och alldeles
förskräckligt fantastisk människa.
TYP! ;)
(hade ju glömt trycka på taxametern lixom)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0