I really borde ta itu med vissa grejer

Nu har jag en hel del projekt som bara
ligger och glor på mej igen.
 
Kruxet är bara att jag inte vet VAD eller
OM jag ska börja,med nåt av dom
 
Sånt kan stressa ihjäl mej i fingrarna,för
jag vet ju att det bara behövs lite energi
och gnista,sen är jag igång.
 
Men,gnistan är just nu obefintlig och energin
vetifan vart den har tagit vägen.
 
Som vanligt kommer jag väl skjuta upp allt
tills deadlajnen ligger som ett spännband
över pannbenet och då kan man ju bara
gissa hur slutresultat blir.
 
GAH!
 
Ärligt talat,jag har en jävligt bra ursäkt.
 
MENS!
MENS!
 
Det här satans jävla skitpåfundet,varför kunde
man inte ha fått en av & påknapp istället.
 
Fatta hur bra det varit!
 
Och tänk så många aborter som inte utförts isf.
 
Men näerå,nu äre inte så,och lokala handlar´n
kan ju hoppa jämfota ett bra tag till med tanke
på alla tamponger han får kränga till mej.
ÄN!
 
God morgon Sverige & världen-
we have a problem....called period!
 
Grrrrrrrrrr!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0