Fredagstjatter med brudarna

Trots mens och allmän apati,så
fick jag en underbar fredagsdejt
med tre små flickor.
 
Man glömmer bort för en stund,att
det drar och värker nere i äggboden!
Antar att äggen som möjligtvis finns
kvar är mer eller mindre ruttna vid
det här laget,så jag fattar inte vitsen
med eländet längre.
 
Nåväl,ett par timmar springer iväg
jävligt fort,och precis som våra mödrar
har vi alla kökstjänstgöringen idag (oxå),
så det blev tack & hej innan det blev
för sent med kvällens långkok!
 
Först anlände "Stora" & mormors bebbe,sen kom Gulliga U!
 
U sa att hon först varit lite tveksam till att komma,hon hade
uppdaterat sej genom att läsa här inne och sett hur det låg
till med röran i äggboden.
Men jag lugnade henne och sa:att när du kommer så blir
det som balsam i ljumskvecken so don´t worry honey!
 
Både U & jag fick en extra Alla hjärtans dag med små presenter av "Stora"♥
 
Sen dök skidåkerskan aka "DLV" upp oxå,nästan så man mår
lite dåligt över hur folk orkar späka sej i friluftskläder!!!
 
Joråsatte,där satt vi sen fyra små kacklande hönor och
lät värr än vanligt.
 
Tack för idag flickor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0