En helt vanlig & jävligt grå tisdag

Man har det ju lixom inte roligare
än man gör sej,och idag har jag
väl inte precis skuttat jämfota
med serpentiner & partytutan precis!
 
Småplockat och druckit kaffe,fixat
lite födelsedagspresenter till en kär
vän som snart fyller jämnt.
 
D.v.s jämnt delbart med två.
Kvinnors ålder tycker jag inte
är så jävla mycket att gå in i
detalj på.
 
Funderar på om jag ska ta mej
ännu en stor mugg kaffe,eller
kanske rentav lyxa till det med
lite champagne och jordgubbar.
 
När jag tänker efter,så har jag ju
varken jordgubbar eller champagne,
så det kanske bara blir en morot när
allt kommer omkring.
 
Ikväll ska jag nog inte överraska Prinsen
med semlor heller,han är visst nästan
lika oförtjust i såna som jag,minns inte
riktigt faktiskt.
 
Imorr´n däremot ska jag testa ett nytt
chokladrecept,för på torsdag äre ju
"alla hjärtans dag" som ni säkert vet,
och då tänkte jag bjuda mina kurspolare
på nån smaskig liten kaka.
 
Over and out & sream and shout!
 
T.o.m pippisarna tycker det är trist idag.
Can´t blame them!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0