Dagens ena uppdrag utfört

Nu har jag iaf sytt gardiner till
kommande bebisens rum,tyvärr
har jag inte fotat av projektet så
det blir svårt att bevisa.
 
Eller iof,jag fotade med mobben,
men dom där satans drivrutinerna
funkar ju fan inte!
 
Grr!
 
När jag ändå höll på,så slängde jag
ihop nån sorts mathistoria till Prinsens
matlåda inför morrondagen.
 
Tog vad jag hittade i skåpen,och med
lite ost on top kanske det kan bli riktigt
gott efter gratinering,vem vet lixom!
 
Köttfärs,vitlök,svartpeppar,färska champinjoner,grädde,creme fraiche
och krossade tomater fick puttra länge och väl i pannan.
 
Under tiden röran gojsade till sej tog jag fram en ugnsform och smulade ner
nachochips i botten.
 
Hällde röran över och toppade med ost förstås.
Nu ska den bara in i ugnen och matlådan är
snart ett gott faktum.
Tror jag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0