Vit är oskuldens färg

Som vanligt och jävligt tjatigt när det
kommer snö,hör man inget annat än
alla som utbrister:
"Men ÅHHH,äntligen har vi fått snö,det
  är så HÄRLIGT när det blir vitt på marken"!
 
Håll på vetja,gör det!
 
Jag kan tala om,att i mitten av veckan,om inte
förr,så blir det MÅNGA plusgrader och då är det
fan inte så jävla vackert som alla tjatar om.
 
Vad ska vi med skiten till egentligen?
 
Moddiga,oplogade vägar.
Folk som inte kan köra sina bilar
när det kommer ett par centimeter.
Gamlingar som bryter lårbenshalsar
och inte vågar sej ut.
 
Ett satans dumt påfund är va det är.
 
Åk till nordpolen eller vafan det heter
om man  prompt måste sladda runt
och känna sej upplyst!
 
Fatta hur många oskyldiga som råkar ut
för olyckor enbart p.g.a "det vita" som
singlat/vräkt ner.
 
Näevars,låt det hellre regna "manna" 
uppifrån,då kan vi snacka lycka!
 
Och det är precis samma sak med kebabrulle
UTAN vit sås,hur funkar det i juletid egentligen?
 
Det kan jag tala om,
Det funkar,men är jävligt torrt och inte
oskyldigt alls.
 
Vilket jag oxå ringde lokala pizzerian och
påpekade igårkväll.
Då hade jag iof BETALAT för det vita,snön
däremot,den kommer UTAN att jag beställt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0