Vilken kväll

Som vanligt hade vi det HUR härligt
somhelst igårkväll,sent blev det och
att sömnen som vanligt uteblev,det
är smällar man får ta.
 
Känslan av att vakna med hela truten
full av herr Pes kan vi ju diskutera en
annan gång,nu vill jag bara njuta av
känslan från gårdagens "Lilljul"!
 
En liten försmak på Majsos "lucia"!
 
Efter att glöggen intagits dukades det fram ost och kex.
 
Man behöver som sagt INTE ha tomtar överjävlaallt!
 
Obligatoriska gruppbilden knäpptes under överinseende
av Cindy,som iof inte hajjade varför jag sprang till soffan
innan kameran klickade av!
 
Pakethögen var gedigen,och fick knappt plats på bordet!
 
Slå,slå,SLÅ fortare då,så man kan få välja ur högarna!
 
DLV va den som hade mest tur med tärningarna,och samlade
på sej en ansenlig skörd med grejer!
 
Jag hann knappt knycka från henne innan det va dax för´na
att ta tillbaka!
 
Spana in hennes fasta grepp,högen växer lavinartat och
fina U längst bort ser aningen uppgiven ut!
 
Årets tema på paketleken var något RÖTT eller något som
börjar R.
TVÅ grejer hade vi på R,d.v.s RAPSOLJA & RAMAR-joråsattte,
fantasin är det inget fel på!
 
När tärningarna var färdigkastade tog jag fram kaffe och
dessert,det smakade gott med hyvlad nougat på och
med Amarettoganachefyllning inuti.
 
Nu är det bara ett år kvar till nästa gång,och även om jag
hatar julen,så kan man knappast kalla detta för jul.
Snarare egentligen "decemberträff" med överraskningar.
Ska lägga in om byte av titel tror jag!
 
TACK käraste Y & U för att ni kom,och tack för fina gåvorna.
Love you SO ♥
 
 
                                            ♥♥♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0