Trotsålderskärring

 
Det är jag det!
 
Visst,jag har HÖG smärttröskel,men
det finns stopp även för mej faktiskt.
 
Så igår ringde jag för att boka läkar-
tid och be om iaf en liiiten tablett så
man nån gång kan få nattsömn och
bli människa dagen därpå INNAN det
är dax att tänka på refrängen igen.
 
Absolut,jag kunde få läkartid,EFTER
julhelgen,och ABSOLUT,jag kunde
få lite fler burkar med Alvedon!!!!!
 
Jag vill INTE ha Alvedon och äta
tre miljoner piller per dag och få
skrumplever inom kort framtid.
 
Jag vill kunna SOVA och funka lite
normalt nån jävla gång!
 
Det slutade iaf med att tant doktor ska
ringa mej på torsdag,inte för att jag
räknar med nåra mirakel,men jag ska
iaf säja nåra sanningens ord!
 
I vilket fall somhelst,så hjälper det ju
inte mej att ta fram spaden och gräva
ner mej varje dag.
Det blir väl ännu jobbigare att gräva
sej upp sen antar jag.
 
Så,jag efter att ha peppat mej själv
och stretchat lite light,for jag för att
träffa "Mellan" en stund på em.
 
Fråga INTE om jag kände mej som ett
rivningsklart höghus när jag väl kom
tillbaka hem igen,och fråga INTE om 
jag sovit inatt!
 
Ibland måste man bara trotsa ALLT,
inklusive sej själv även om man får fan 
för det i kvadrat sen.
 
Idag är ingen bra dag,men det kommer
förhoppningsvis fler dagar framöver!
 
AJJJJJ!
 
Paussittningar är nödvändiga för att klara sej på alla plan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0