Tårögd & oerhört tacksam

Igår eftermiddag fick jag fikabesök
innan lilljulen skulle gå av stapeln!
 
Det var raraste M som skuttade in 
med sitt glada skratt och sin positiva
uppsyn i hallen.
 
"Jag har ett paket till dej",så sa hon
och räckte fram en guldig påse.
 
-Vaddå,till mej sa jag!
 
"Ja,det är nåt som jag vet att du vill ha"!
 
Fattade ingenting,kan ju bero på mitt
mer än korta minne kanske.
 
Ameh kolla,KOLLA!
Jag blev rörd och tårögd på samma gång och fick knappt fram
ett ord.Jag som vanligtvis INTE har problem med det precis.
 
Vad säjer man när hjärtat svämmar över och känslorna
dallrar utanpå!?
 
Har knappt fattat det än.
 
Älskade Mia,miljoners kramar och TACK
för världens finaste olja.
 
Jag är SÅ jävla glad.
Tack för att du finns och för
att du är min vän!
 
LOVE ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0