Tack fast på annat språk

Jag har ju som bekant inte känt mej
helt okej senaste tiden,därför har jag
tagit det lugnt och sansat.
 
Herr Pes är på väg härifrån,så igår
firade jag med extra mycket kaffe
och en trudelutt på eftermidda´n.
 
Det va då hon dök upp i dörren,den
lilla tomtenissan som överraskar när
man minst anar.
 
Den här chokladasken OCH två trisslotter fick jag ♥

Tyvärr blev det ingen vinst på nån av dom,men spänningen
var olidlig iaf,och lyckan över att få spontanbesök MED
gåvor desto större.
Tack söta,rara Mia för all din värme & omtanke.
Den värmer upp ett mörkt och fruset decemberstycke som jag!
 
Idag känns det faktiskt inte så trist att
ta hand om tvätthögen,jag skuttade
med lite lättare steg i trappan och
testade faktiskt akustiken i trapphuset
på väg upp & ner.

Man får ju va glad att det inte bor så värst
många här,för jag hade lätt kunnat bli anmäld
då jag har en röst som knappt en mor kan älska.
Iaf inte när det gäller s.k sång.
 
Just det,snart kommer ju grannkärringen på
lite fika,vi ska tydligen byta julklapp med varann,
och faktum är att jag redan slagit in en fin grej
som jag tror hon kommer gilla skarpt.
 
Vad julklappar i övrigt anbelangar,så är det en
rejäl indragning på såna här i år.
Dom enda som får av mej är i stort sett "Lilleman"
och Wille.
Vad köper man förresten till en dryg 8 månaders
som typ har ALLT?!
Det kommer ju ta hela da´n imorrn att hitta nåt
som både passar honom OCH hans lilla mamma :)
 
Först funderade jag på en surfplatta,det ska ju
ändå börjas så förbannat tidigt numera,och får
han en sån är han kanske lärd redan tills han
börjar 6-års verksamheten på skolan.
 
Bitring kanske funkar bättre när jag tänker efter,
iaf en sån man kan slänga in i frysen.
Då kan han ha den här och jag kan använda den
som drinkkylare om det kniper.
 
Lite win win om vi säjer så!
 
Torsdagskramar till er alla,och glöm för fan
inte att ta det lugnt nu!
 
Måste bara dela med mej av gårdagens eftermiddagssol.
Barmark med synligt gräs,kan det bli bättre!

Kommentarer
Postat av: W

Ps, mormor, jag har redan två bitringar men en ipad kan jag önska mig 😜❤️

2013-12-19 @ 11:37:29
Postat av: Mormor svarar:

Lille älsklings-Wille,får du inte låna mamma och pappas padda alltså? :)
Vi får se vad mormor hittar på ;)
Kram ♥

2013-12-19 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0