Sista dagen denna helg

Gårdagens marknadsförsäljning toppade
alla listor i världen,för fy satan vad jag
sålde från fm till kväll.
 
Skojja bah,men lite fick jag iaf kränga,och
det känns ju både skönt och ännu skönare.
Iaf när vi kommer till lyktorna,för nu har jag
färre att bära hem igen.
 
Trevliga besökare,gamla bekanta och faktiskt 
ett Ex från svunna tider dök upp och snackade
i allmänhet men med hjärtlighet i synnerhet.
 
"Mellan" kom och bjöd på kaffe,och "Stora",
hennes Nisse & Wille drog en repa med vagnen
i julstressen.
 
Eftermiddan avslutades i yrselns tecken,så jag
fick andas i en trasig plastpåse vilket naturligtvis
inte hjälpte ett jävla dugg.
 
Jag klarade lyckligtvis att styra bilen hela vägen 
hem,och höll mej dessutom på rätt sida.
 
Nu är det dax för sista dagens stora smajl och
så måste jag försöka få ännu mera sålt,det går
desto snabbare för mej att packa ihop och komma
hem till mitt lilla krypin då!
 
Wish me luck och ta det lugnt i pulkabackarna!
 
Älskade Wille ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0