Nu är julen slut,hej & hå

Åh vad det känns skönt att tomtetiderna
är förbi för iår,för även om jag haft det
både trevligt,roligt och alldeles enastående
i familjens närhet,så kommer jag aldrig bli
nåt superfan av julen.
 
Det är mera känslan av det hela runtomkring
som inte är min grej,för jag träffar ju mina
kära väldigt ofta även om det inte är just jul.
 
Nu när julmaten lagt sej,även om det inte alls
blivit mycket för min del,så är det som om en
ny värld öppnar sej.
Världen på andra sidan julhelgen s.a.s!
 
På måndag väntar "Storas" 25-årsdag,och på
självaste nyårsafton firar faktiskt Prinsen och
jag 10-årig förlovning.
 
Det är fan inte klokt hur fort åren går,tyckte det
va i förrgår jag pussade på honom första gången.
 
Men det är väl som dom säjer:det går jävligt fort
när man har kul,he,he!
 
Juldagen spenderades som sagt i svärfars lya
med prinsens syskon och mami.
Här sitter den ena av mina två underbara svägerskor
i skönaste fåtöljen!
 
Och här är den andra,som jag misstänker
facebookar mitt i julträffen!
 
Tre små kusiner på rad.
Minstingens pappa aka prinsens bror kom visst
inte med på bild!
 
Tänka sej,att tomten kunde portkoden och
hittade till lägenheten längst upp.
 
Det bjöds på kaffebröd oxå.
Låg ju iof ganska nära till hands eftersom svärfar är bagare!
 
Helt otippat fastnade tydligen även jag på bild,
med snyggaste minen oxå,juldagen till ära!
 
Kunde inte låta bli att fota en av svärfars
coola tavlor...love it!
 
Juldagsnatten spenderades i huset på gården
bredvid svärmors lägenhet.
Därnere till vänster finns ett rum att hyra om man
är på besök.Jättesmart och trevligt.
 
Dubbelsäng,tv,badrum..man behöver lixom
inte mera!
 
Köerna hem på motorvägen va iof ingen höjdare.
 
Men,vi gjorde en avstickare och åkte in till Nyköping en stund,
så det kändes inte alltför trist.
 
Det va den milda juldagen & annandagen i resumé,nu blickar
vi bara framåt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0