Goder fortsättning

Tjena moss!
 
Hoppas ni inte förätit er av julmaten och
tagit tabberas överallt.
 
Det har iaf INTE jag,men lik förbannat är
jag redan trött och aningens mätt ändå!
 
Jag skulle faktiskt kunna sitta här hela
da´n och lägga upp bilder,för oj oj oj 
så många det knäpptes bara igår.
 
Nu har jag iof inte tid med det,och dessutom
skulle ni inte orka glo på alla heller.
 
Summan av hela alltet är iaf att jag haft
en skitbra jul so far,med barn,barnbarn
och släkten i en salig blandning.
 
Nu får ni hålla tillgodo med en liten bild-
serie,och sen tycker jag nog att ni ska
slänga er raklånga i soffan med lite jul-
must eller kaffe och bara njuta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0