Glad jävla lucia då!

Glöm att jag gick upp i ottan för att
sätta mej framför Tv´n och lyssna på
nåra som galer så man spräcker alla
trumhinnor och får råmigrän.
 
Nä för fan,roligare kan man ju ha,som
att ligga kvar under sköna täcket och bara
längta efter att kaffet ska bli klart när man
masat sej ur sängen som en halvblek
liten pepparkaksgumma.
 
Det hade förresten inte spelat nån roll om
det så varit Metallica eller Flamingokvintetten
som spelat i burken,jag hade ändå inte
slösat ström så jävla tidigt bara för att.
 
Förresten så är jag lite halvseg och dras
även idag med Herr Pes och hans äckliga
bacillpolare i truten.
 
Finns det verkligen ingenting som kan ta
död på dom satarna en gång för alla?

Jag har ju fan inte haft annat än påhälsningar
av "dom" i år,och lika tradigt är det VARJE gång.
 
Tror nästan jag hade lite feber igår oxå.
 
Nu är ju inte jag så fruktansvärt jättepipplig,
men när alla leder och muskler i kroppen
känns som ihopsnurrade spaghettibitar,då
blir jag fanimej nipprig på riktigt.
 
Att ligga still i soffan är inte min refräng
heller för den delen,jag får tuppjucket
efter 10 minuter max och MÅSTE röra på mej.
 
Idag ska jag ta ett par extra Alvedon OCH
min andra Kromtablett,för tänk om jag lider
av just Krombrist oxå,då finns det banne mej
inte en godishylla i nån affär som går säker!
 
Men,hellre det än stearin i håret-
Glad jävla Lucia som sagt!
 
Man måste bara gilla kängorna mest.
VISST!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0