Vad är det för dag idag då?

Jo onsdag,vilken onsdag,jo onsdag som
i "Lillemans" födelseda´....HURRA!
 
Knappt jag fattar att han fyller 18 år.
 
Herre min yllestrumpa vad åren flyger
iväg utan att man blinkar knappt.
 
Ni kan ju bara gissa vem som väntat
på den här dagen om inte han.
 
MYNDIG,smaka på det ni.
 
Lite synd bara att jag p.g.a vissa omständigheter
INTE kunde servera frulle på sängen och sjunga
för honom imorse.
 
Iof,sången hade han nog helst sluppit,men ett
par ballonger och ett rungande hurra hade ju
suttit fint för "Lilleman".
 
Firad har han ju som ni vet redan blivit,men visst
ska jag se till att han får en rejäl födelsedagskram sen.
 
Det MÅSTE jag!
 
Grattis älskade unge♥
  HURRA för dej ida´!
 
 
                                           ♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0