Speedo effectivo

Varför undrar jag,VARFÖR stå med
sånt som ska göras i sista stund istället
för att göra det nu?
 
Skit samma om mackorna ligger nåra
extratimmar i kylen,och ännu mer skit
samma om kakan som ska käkas på
lördag bakas idag.
 
Jag har helt enkelt vare sej tid eller
lust att göra det imorronkväll nämligen.
 
Hela fredagen,alltså imorr´n då har jag
inte alls tänkt göra ett sabla någe.
Åtminstone inte mer än att lyfta en
kaffemugg och vända blad i en bok.
 
Iof gjorde jag inga traditionella och tråkiga mackor,jag tog
istället pitabröd och snodde ihop en gojsig massa med lite
goda ingredienser.
Naturligtvis jävligt nyttiga eftersom det både är creme fraiche,
majonnäs och riven ost i.
Bland annat alltså!
 
Den här kakan har extra allt,nästan.
Smeten är med vit finchoklad s.k Valrona och dessutom
preppad med mörk choklad i grövre bitar.
Uppepå smält vit choklad innehållande mandel och kokos.
Njuter dom inte av den här på lördag,då kan dom gott sitta 
och va sura för då uppskattar dom verkligen inte en kaka
gjord med kärlek och påkostade ingredienser!
 
Så det så!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0