Nu drar Majso på sej marknadsstassen

Shit vilken panik jag alltid får innan
det som nu i helgen ska "knallas" lite.
 
Och som ALLTID får jag massor med nya
idéer och uppslag precis da´n innan det
är dax att dra iväg.
 
Vet inte i vilken ände jag ska börja,men
påbörjar iaf typ jättemånga projekt på
samma gång ändå.
 
Sista tavlan jag gjorde inför helgen,den
blev såld redan innan den hunnit torka
klart om jag ska va ärlig.
 
Jättekul är det,och en mindre att packa ner.
 
Ha en skön lördag kära ni,och håll gärna en 
eller hela näven för mej nu.
 
Som sagt,klar & såld på samma gång ungefär.
 
Här kan ni träffa mej idag & imorr´n kl.10-16 :
http://www.cafero.se/
 
 
                           VÄLKOMNA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0