NEJ!Du får inte gå i mina skor

Jag lånar inte ut mina skor frivilligt,så
NEJ,glöm att nån annan går i dom.
 
Precis samma sak gäller för min kamera,
den är min och bara MIN och pillar man på
den otillåtet,då jävlar åker högernäven upp
och smällen är ett fett faktum.
 
Mina alldeles för trånga Converse som står
och är ledsna bland dom andra typ 14 paren
i garderoben,dom kan nån med större blad
mer än gärna få traska runt i....här hemma.
 
Jag kan för mitt liv inte fatta hur jag kunde
springa omkring i två nummer för små skor
förr i tiden.
Skor som va skyhöga.
Skor som skavde.
Skor som va sådär inihelvete fräna
men så förbannat obekväma.
 
Jag kan heller inte fatta,varför det även nu
står minst 20 såna par i min garderob.
Minst 18 par är inte ens använda.
 
Fast dom är fräna,och snygga,det är dom.
 
Att jag sen ger bort lite pö om pö,det gör mej
ju bara till en ännu mer godhjärtad person än
jag redan är till fullo.
 
Vad kameran anbelangar,så vet ni ju att den
jag har (hade) inte gick att få bort skiten i linsen
på,så jag tog mina surt intjänade stålar och köpte
en ny.
 
Det va jag fan värd...tusenfallt.
 
Och förresten skiter jag i semesterresa,så man
kan ju ändå säja att jag gjort värsta bästa dealen.
 
Ny kamera,nya skor...det kan väl knappast
bli bättre va!?
NÄE!
 
Säj "hej" till mammis små raringar!
 
Va ju tvungen att både testa skorna och kameran igårkväll,så
det blev en liten kort promenad...kors i taket!
 
Gult funkade iaf bra,och skorna,ja dom bara gled med och sånt gillas skarpt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0