Man kanske skulle gravera

Helgens marknad är avslutad,och jag
är sådär euforiskt gladtröt i hela huve´t
av all social närvaro.
 
Det fanns lixom ingen hejd på hur mycket
trevliga "kändisar" & "okändisar" jag slängde
tusen fraser med.
 
Först ut på morronprmenaden va Douglas och
hans matte.
 
Sen kom mormors lilla hjälpreda och
hälsade på bland alla grejer!
 
Gårdagens mest innovativa handväska
av en omsydd gammal pälskappa va ju
förstås tvungen att fotas.
 
DLV släckte törsten med en bira framåt eftermidda´n.
 
Sen flyttade hon fram till PRO-raden och
diggade lite musik.
Sånghäftet vetifan om hon hade reda på.
 
Lokala krögaren som upplåter sin tomt till
oss knallar,passade även på att fylla jämna
år igår.
Så när klockan drog sej mot fem (17),då va det
dax att öppna den trettioåriga flaskan som stått
på lagring.
 
Skaplig Barbera!
 
Naturligtvis tog han sej en provslurk direkt
ur flaskan när jag bad honom om en bra bild.
Skojja bah,sådär gör man inte med ett finfint
rödvin en eftermiddag i augusti!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder som vanligt!!! :)

2013-08-26 @ 20:55:18
Postat av: Majso svarar:

Tack Lena!
Ja,den första är jag faktiskt mest nöjd med,det finns väl inget finare än "spontanklick" ;)
Kram & så ♥

2013-08-27 @ 13:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0