Mami är redo

En bra bit efter midnatt,fick jag besök.
 
Då tassade nämligen en liten "Lilleman"
in genom dörren för att sova här.
 
Liten och lite förresten,nästa vecka fyller
den sötfisen 18 år.
 
VA,redan myndig och nästan man!
 
Det va ju lixom inte länge sen han åkte
kickboard och och inte kunde prata rent.
 
Hur somhelst,vi har himla kul ihop sonen
och jag,så vi låg och pratade till långt fram
på småtimmarna och det va nästan så solen
gick upp och tuppen stod i givakt innan vi
sa "go´natt" till varann!
 
Nu har jag "nästan" lovat att servera honom
frukost på sängen oxå.
 
Färsk ostfralla,kaffe och ett glas juice-
undrar om det möjligen kan duga!?
 
Och så kan jag ju sjunga födelsedagssången
i förskott oxå,jag menar 18 år är väl iaf nåt
riktigt rejält som både ska och bör uppmärksammas!
 
Om jag inte varit så jävla seeeeg,skulle jag naturligtvis ha
bakat nåt smaskigt och serverat ur den nya graverade pajformen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0