I did it again

Kl:11.20 kassa 1 passenheten:
-MAJSO! (ungefär så)
Trippar fram lite käckt och typ Mr "good looking" nästan i min ålder fast yngre,ber om legitimation.
-Ja just det säjer jag och halar upp körkort modell jätteslitet OCH tejpat i kanterna,varsågod!
"Alltså det här är ju inte giltigt som du förstår säjer Mr "good looking" och pillar sönder det ännu mera.Du har ingen annan id-handling som styrker uppgifterna"?
-Jorå säjer jag,mitt gamla utgångna pass,där jag ser ut som Ioan Ursut fast med lite mera hår!
Han kollar passet,ler en smula och säjer:"Det här blir bra,titta nu in i linsen,stäng munnen och vänta"!
KLICK!Sen uppenbarar sej en äldre version av samme Ioan Ursut fast med ännu mera hår!Kul tänker jag och Mr fortsätter:"Är du nöjd så"?
-NÄE verkligen inte,men jag antar att du inte har tid att stå här tills jag blir det,och va 17,det gäller ju bara 5 år så vem bryr sej?
Joråsatte,och det gamla passet fick Mr behålla.Nåt kul ska dom väl ha på fikarasterna!
 
Bild lånad från Google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0