Aj,aj,aj!

När jag tänker efter,så blir det nog väldigt
svårt för mej att gå på dop idag.
 
Jag har skadat mej å det grövsta sista
dagarna,och vem vill se en omplåstrad
stackare på en sån tillställning?!
 
Jag menar,tänk om plåstren skulle trilla
av mitt i kakbuffén efter högtiden,dom
andra gästerna skulle ju svimma av dom
otäcka synerna då.
 
Jag kanske måste ha handskar på mej,
hur fan det nu skulle se ut.
 
Stackars Wille och ännu mera stackars
hans lilla mormor.
Det här kommer inte bli lätt,jag vill ju inte
själv dra åt mej all uppmärksamhet en dag
som är bara hans lixom.
 
Först gick pekfingernageln av LÄNGST in och
det gjorde jävligt ont kan jag säja.
Faktum är att jag har sviter av det än såhär två
dagar senare.
 
Sen råkade jag köra fotfilen över två andra fingrar,
men dom bilderna är censurerade.
Ni kan ju bara tänka er den smärtan,uj,uj,uj!
 
Igårkväll kom nästa enorma skada,då gick
nämligen lillfingernageln av,ännu längre in
i köttet än första nageln.
 
Satan vad synd det är om mej nu,för att inte tala
om fantomsmärtorna i bägge händerna.
Jorå,för det va lixom en nagel på varje hand,så
jag kan knappast inte göra nånting nu.
 
Hur fan ska det här sluta?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0