Nu börjar abstinensen komma flygande

En hel vecka utan att jag graverat,
fortfarande har jag knappt nån 
känsel i tummen.
 
Jag blir fan idiot på riktigt snart om 
det inte blir bättre.
 
Man har ju sett och läst om såna som
inte kan känna smärta över huvudtaget,
och jag har ju förvisso bara fläckvis känsel-
bortfall men ändå.
 
Det kanske är bättre att baka sålänge 
och försöka att inte köra in tummen i
vispen eller så.
 
Har vi kanske nån doktor som läser
härinne?
Isf skulle jag gärna vilja få en skapligt
positiv prognos på eländet.
 
Ska jag vila tummen eller är det bara att
köra på och låtsas som om det inte vibrerar!
 
Hjälp Majso nu vetja!
 
Nu kanske man inte bara gör 8 muffinsar om man ändå bakar,men jag
tänkte ha dom till frusna desserter framöver oxå.
Tänk så fint va,det går ju skitbra att servera direkt ur ju!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0