Nattbak

När vi i påskas va hos "Stora" och hennes
Nisse,hade hon bakat så fina kakor/kex
och lagt i fin påse på varje tallrik.
 
Jag blev överförtjust,för i flera månader
har jag gått och tittat på ett litet set med
kakmått som jag sett i en affär men inte
köpt av nån anledning.
 
Nu visade det sej att hon köpt sina mått
i en helt annan butik förvisso,men ganska
mycket billigare.
 
ÅH!
 
Fatta min förtjusning,när min STORA prins
kom hem med ett paket till MEJ igår,för däri
låg just dom där kakmåtten ♥

Så nu har jag härmat lilla mamman d.v.s
"Stora" och bakat egna små kakor!
 
En riktig "härmapemormor" är jag,det
kan dock inte hjälpas,jag är nöjd och
tackar "Stora" för uppslaget!
 
Såhär såg det ut på Påskafton,liten fin cellofanpåse med kakor i
till varje gäst!
 
Visst blev dom väl fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0