Kom nurå våren!

Jag gjorde´t nämligen,bytte
däck på bilen förut.
 
Nu är det bara ett problem,och
det är att jag kommer va sängliggande
ungefär fram tills det är dax att
byta till vinterdäck igen.
 
För fy satan i asfalten och lite på 
trottoaren så innerst in i hela sabla
landet där pepparn växer,SOM jag
får ännu jävligare ont i ryggen efter
såna övningar.
 
Vaddå hög smärttröskel!
 
Nästan som uppför Mount Everest
och ner på andra sidan igen.
 
AJ.SOM.FAN!
 
Nu har jag mer än nåt gjort mej
förtjänt av ett halvt kilo kaffe!
 
Jag drog på mej "hårdhandskarna" och rev fram däcken ur förrådet!
 
Sen va det bara att sätta fart,utan återvändo!
Det ska ju fanimej dras och efterdras i kors
och jag vet inte allt,men redig mormor klarar
ju lixom sånt hur galant somhelst.
 
Nu återstår bara vårtvätten,för lilla Pärlan är mer grå än vit av all skit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0