Jag skulle kunna....

...ligga i soffa hela jävla da´n och
glo på Tv ocg peta mej under armen,
men fan så rastlös jag skulle bli.
 
För att inte tala om hur irriterande det 
är att bara pilla sej på en fläck hela tiden.
 
Nejvars,jag måste trots att tumjäveln
fortfarande inte är okej,sätta fart med
graveringen som måste bli klar tills
imorr´n,för då ska jag nämligen försöka
göra lite reklam för min lilla hobby.
 
Hela långa dagen ska jag va borta från
mitt lilla kök,och jag kan nästan lova att
det inte finns lika gott kaffe där jag ska
uppehålla mej.
 
Jobbigt ju!
 
Nu ska jag däremot se till att dricka lite
extra mycket kaffe,för strax kommer
"Mellan" och hennes kompis på besök.
 
Jag ska förresten oxå försöka hinna med ett
litet besök på byns lokala marknad innan
klockan slår 4.(16 asså)
 
Nirå,vafan ska ni göra hela denna söndag?
 
"Mellan" i skapligt yngre tappning,lilla sötnosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0