Inte vilken tisdag somhelst

Idag har jag fasiken inte tid att sitta
här och knappa på tangenterna.
 
Jag ska träffa "Mellan" och så ska vi
leta present(er) till nyblivna pappan
aka svärsonen "Lill-Nisse" som fyller
år imorr´n,fast vi tänkte fira honom
idag faktiskt.
 
Stora Prinsen kan dock inte följa med,
han jobbar HELA långa da´n stackarn.
 
Å andra sidan så va det jävligt bra iaf,
för på så sätt måste vi ju fira Lill-Nisse
en gång till så darlingen kan va med,och då
får jag tillfälle att pussa ÄNNU MERA
på lilla goset om ytterligare nåra da´r!
 
Så.attans.bra!
 
Sämre kan man fixa det för sej minsann.
 
Ha nu en riktigt härlig tisdag,för det
ska jag GARANTERAT se till att få för
egen del!
 
"Love & Peace-over and out"
 
Håll ut William,mormor & moster kommer snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0