Gofika (utan fikabröd) och färgmatchning

Jag gillar verkligen kompisar som fattar det här med att
matcha färger.
När DLV bjöd på trappfika i eftermiddagssolen njöt jag extra
mycket då hon tog fram den fina muggen!
 
DLV hade påbörjat operation vårkrattning,och se bara vilka
sötnosar som gömt sej under löven!
 
Det kittlade till rejält i "vårpirrstarmen" när jag gick förbi dom små
raringarna,nästan lika mycket som det gjorde igårkväll,fast då va det
inte blommor som va föremålet för pirret,mer säjer jag INTE  :D
 
Såja,nu kan jag med glädje och
ännu mera kaffe i magen ta en
stunds soffhäng och gå igenom
mina problem,d.v.s "fettintagen"
som måste avslutas fortare än kvickt.
 
Imorr´n äre ju måndag...kanske börjar 
med att sluta då!
 
"KANSKE",jag sa kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0