Äntligen

God morron alla,eller kanske 
God förmiddag-det spelar inte
så jävla stor roll tycker jag!
 
Äntligen och trumvirvel,fanfar
och bongotrumman fram:
Jag har skaffat mej ett riktigt
och alldeles eget träningskort.
 
Nu jävlar ska det byggas muskler
och svettas tills det fullkomligen
rinner nerför armar och ben.
 
Jag vill lixom inte bli nån slapptant
på äldre da´r,där röven exploderar
och ser ut som ett misslyckad och
äckligt isterband.
 
Lägg till detta alla hemövningar med
zumba-dvd´n och utfall,situps och en
satans massa magövningar i intervaller.
 
Vilken befriande känsla,att inom loppet
av låt säja ett halvår bli sådär extremt
snygg och vältränad,att jag själv undrar
vem som går förbi hallspegeln.
 
Magiskt!
 
Nu ska jag tillaga lite gröt och ta en
svart kopp kaffe,måste för fan börja
i rätt ände vetja!
 
Tills vi hörs igen säjer jag bara:
 
APRIL,APRIL.......
JAG KAN LURA ER PRECIS HUR JAG VILL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0