Rent allmänt är jag kanske inte helt normal

Yes,jag är en utpräglad "Tvilling",
d.v.s ombytlig som få och tröttnar
snabbt på rutiner.
 
Det som är kul på förmiddan,kan va
så inihelvete tråkigt på eftermiddan.
 
Ibland kan jag dock hålla kvar och hålla
på med samma sak ett tag,men BARA på
mina egna villkor.
 
Ingen,och då menar jag verkligen INGEN
ska ens försöka styra mej till att göra saker
bara för att.
 
Nu har jag tydligen fått bakning om "bakfoten"
lite väl överdrivet,för det är knappast så att jag
själv äter upp eller ens smakar det jag bakar.
 
Det är lixom bara kul att kladda,spåna nya recept
och GÖRA grejerna.
 
Likadant idag,pang på bara och jag kände den
där tvångstarmen skrika i högan sky.
 
Vilket i sin tur resulterade i en kaka som jag
högst troligt ger bort eller kastar in i frysen.
 
Den som spar han har....så jävla fullt,överallt!
 
Kladdkaka i botten med överdrag av choklad blandat med rice crispies
toppat med smält vit choklad och random utströdda krokantbitar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0