Och tiden rusar i full speed

Oj oj oj oj oj.
OJ vad tiden har gått fort.
 
"Mellan" drog hem strax efter 13
idag,och när klockan slagit 13.11
steg främmat in i hallen.
 
Runt 15.20 vinkade och pussade jag på
prinsen och sa hej då,för han skulle på
40 års kalas.
 
Själv va jag lagom anti till att följa med,
så jag stannade hemma istället.
 
Har väl lixom uppnått den skapligt mogna
åldern där jag väljer själv om jag vill göra
saker eller ej.
 
PUNKT!
 
Förresten hade jag ju bokat in en dejt,så
nåra vidare diskussioner kändes lixom inte
alls nödvändiga.
 
Flickan som kom till mej fick ett par rejäla
muggar vatten att suga på,och med tanke
på hur fort tiden gick,och hur mycket kaffe
vi kunde konsumerat under dom typ 10 timmar
hon satt här och förgyllde min lördag,så är
jag iof tacksam över att hon INTE lärt sej
tjusningen med just kaffe.
 
Satan vad det hade kostat isf!
 
Nu ska Majso varva ner och låta
truten vila tills imorrn,den har säkert
avverkat MINST fem miljarder ord
sen middagstid,och även om det inte
alls är ovanligt,så skadar det inte med
"tysta leken" ett tag!
 
Assisterade "Mellan" med nån hårgrej innan hon drog!
 
"Vattenflickan" blev oxå serverad lite sallad,dressing & en macka.
Speciellt kräsen kan man ju knappast kalla henne =)
 
 
Prinsen däremot ska få sej en rejäl avhyvling
när han kommer hem imorr´n.
Att INTE ha godtagbara skäl till att INTE komma
ihåg att anmäla framkomst är OACCEPTABELT!
 
Ska fundera ut ett väldigt kännbart straff!
Vad säjs om att han MÅSTE massera mej
så fort jag knäpper med fingrarna.....livet ut!
 
Eller näe,det är inte hårt nog!!
Återkommer i ärendet.

Kommentarer
Postat av: carina

Hahahaa vilket sött namn ''Vattenflickan''hahaha

2012-10-04 @ 18:24:55
Postat av: Majso svarar:

Carina:Naturligtvis,hon ÄR ju söt ♥♥♥
Och så måste jag ju ha såna dära speciella namn på er kära vänner ;)♥

2012-10-04 @ 19:11:47
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0