Morsning!

Jättekul verkligen att snooza
JÄTTELÄNGE en lördagsmorron.
 
INTE!
 
Hur ska jag nu hinna allt jag inte
alls planerat och planerat idag!?
 
Hade nämligen tänkt att jag skulle
dra en repa till en stad "ganska" nära
mej och hälsa på min gamla klasspolare.
 
Gammal i den bemärkelsen att vi känt
varann sen gymnasietiden alltså.
 
Nu är det stora problemet hur fan jag ska
hinna dricka min kafferanson tills dess och
dessutom försöka hitta ett fejs som är någorlunda
anständigt samtidigt som garderoben gås igenom.
 
Finns det verkligen inga verklighetstrogna
"klisterfejs" man kan dra över skallen och
använda sånahär dagar?
 
Känns ju smått hopplöst att få till den biten.
 
Jag kanske inte ens blir insläppt när jag
plingar på dörren sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0