Man får roa sej bäst man kan

Som vanligt är det svinkallt i
huset där jag bor,och som vanligt
blir det JAG som återigen måste
telefonterrorisera värden i omgångar,
så att det möjligtvis framåt jul blir
nån ändring.
 
Att det sen tydligen on top är s.k
tvättdag,gör ju inte den här tisda´n
muntrare precis.
 
Så vad gjorde jag om inte slängde
ihop en muffinssmet.
 
Inte för att jag ska äta av dom,enbart
för att jag ska ge fan i chokladen som
legat och glott på mej i skåpet,för den
åkte nämligen ner i smeten.
 
Jag är verkligen ingen muffinsbagare,men ibland får man
lov att trotsa sej själv och utmana ödet!
 
Det blev nåra mindre och en brownie bland blekfisarna!
 
Och så nåra större blandisar!
 
Så,nu kan det komma oväntade gäster på nybakat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0