Kameran har vilat

Helt otroligt,men jag har bara
tagit ett fåtal bilder sen jag kom
hem från semester´n.
 
Jag som brukar knäppa minst
fem om da´n ungefär.
 
EN vecka har gått sen jag satt
på den där balkongen med utsikt
över Medelhavet iklädd bikini.
 
Det är sorgligt när jag tänker efter,
ledsamt OCH sorgligt att tiden ska
gå så förbannat fort.
 
Det känns som nyss men ändå så
jäkla länge sen.
 
Det är inte mycket jag saknar hemifrån
när jag är på resande fot,egentligen bara
fyra grejer.
Mina ungar och en normal säng,i övrigt
skulle jag ha kunnat stanna där borta till
minst nästa sommar.
 
Just det,kameran va det.
Kanske skulle ta en tur ut i höstlandskapet
och fota lite vetja.
 
Eller så sitter jag kvar en stund på min
kalla balkong,sätter på dom där värmemanickerna
och låtsas att jag är nån helt annanstans.
 
Jag kanske t.o.m kan ta på mej bikinin för
att förstärka feelingen!
 

Tummen upp för varma balkonger!
Balkonger MED utsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0