I blickfånget

Nu är Majso tillbaka på sin mer
än saknade lilla balkong.
 
Dagen har spenderats med "Mellan"
i diverse kringflackande,och nu ser
hon väldigt bra ut.
 
Här ska det övas att sätta in nya linserna,vilket gick väldans bra
efter minst fyra fan vad gällde vänsterögat!
 
Sen skulle det efterkollas,så allt såg bra ut,och det gjorde det!
 
 
Och när jag ändå va med,så passade jag på att
testa nya glasögonbågar vilket är en jävla djungel
med färger och utseende.
Beslutsångesten tog överhand,men jag bokade iaf
in en synundersökning till mej själv,så nu jäklar ska
det snart läsas bokstäver på rad.
Om jag ser dom,det är ju en helt annan historia.
 
F X Z Z %&)¤/&(//"%!% K L O Y T R M
(eller nåt i den stilen kanske)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0