Hej jag kallas Majso och är ganska seg!

I övrigt finns det väl inte så jävla
mycket mer att tillägga.
 
Idag har jag faktiskt träffat alla
mina tre hjärtegryn,och det är ju
inte så förbaskat ofta det händer.
 
Iaf inte alla på samma dag.
 
Vidare kan jag ju tala om att ballen
är skapligt kylslagen och att jag svurit
satan på idioter i trafiken.
 
Fy fan vad jag har sagt fula ord
och velat köra över både BMW
och nyare små citybilar.
 
Ameh vaddå lixom,hur jävla svårt
kan det va att t.ex blinka INNAN
man svängt,eller byta fil UTAN
att precis på det "berömda hårstrået"
toucha MIN bil!!!
 
VA,VA,VA!
 
En burk Valium hade inte suttit
helt fel den här tisdagskvällen,
eller en rejäl gummiklubba för
all jävla del!
 
Nu orkar jag tamme tusan inte ens
leta fram nån passande bild till det
här inlägget,NEJ!
 
Ni får hålla till godo med en "varm"
bild istället,och det måste ju va bättre
än ingen bild alls!
 
Visst!
 
Tack för mej!
Och dagens sallad
har jag inte heller hunnit käka!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0