Bit ihop eller bryt ihop

Helvetes jävla förbannade skit!
Även idag har hela kroppfan kliat
så jag håller på att bli galen.
(mer än normalt asså)
Vafan är problemet lixom?
 
Löss,allergi?
 
KAFFEALLERGI kanske!!
Hemska jävla tanke,äre så
ska jag fan begravas på nån
kaffeplantage bara för att!
 
Men iaf,idag har jag spanat in både
kossor och små kalkonbebisar.
 
Dom senare är ju skitgulliga när
dom är just små,sen vet vi ju precis
hur groteska dom ser ut i vuxen ålder.
 
Det där dallret som hänger under hakan
får mej osökt att tänka på nåt very osexigt,
typ en skrynklig rosa pung!
 
Yack!
 
Nu är alla grejer instuvade i pysselrummet
och jag sitter med "kliet" på ballen och bah:
Satans perkele,jag tror jag måste ta fram
rotborsten och gnugga sönder mej.
 
Jävla skitkli,imorrn ska jag fan köpa
antiklitabletter,i maxiförpackning-
det här går INTE!
 

Dom skrek (råmade) värre än stuckna grisar!
Hur fan det nu är möjligt,men iaf.
 

Inget punghäng än tack & lov!
 

Hade inte tagit med nån macka,så jag slog till på en ost & baconkorv.
(gjord på kalkonkött och lokalproducerat förstås)
Så jävla god att jag tänkte prångla med mej nåra små kalkonbebisar
hem under tröjan och låta dom växa till sej i ugnen.
Men så kom jag på hur snabbt "punghänget" utvecklas,så jag sköt
dom tankarna åt sidan helt och hållet på direkten faktiskt!
 
 

Som tack till värdfamiljen för att jag fick komma,snajdade jag till en högst
personlig och jävligt innovativ tavla som jag överlämnade till "kalkon-mamman"!
(nöden har inga begränsningar typ!)
 
 
That´s alles för nu!
 
Vid tangenterna:Fröken "superkliare"!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0