♥ 4 ever ♥

Snart har han varit MIN i 10 år,och fortfarande blir jag sådär varm
i hjärtat och geléig i benen när jag ser honom! ♥
Nykär & pirrig varje dag,och alldeles otroligt tacksam över att han
finns i mitt liv.
 
Kärlek med respekt,tillit och en jävla massa humor
blandat med det som kallas "livet" i dagligt tal. ♥
 
Älskade J,du är min Prins och min allra bästa vän!
Vad vore jag förutan dej....ingenting,nej INGENTING!
 
Jag älskar dej mer än livet självt,jag vill gå vid
din sida livet ut och fortsätta där när det tar slut,
för det finns bara evighet med dej!
 
PUSS ♥♥♥
 
♥Du & jag♥
Och inget kan skilja oss åt!
Nånsin.
 
                                                                  ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: J

Detsamma (fast prinsessa!) älskling. Spegel, spegel och spegel! <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-09-20 @ 22:27:35
Postat av: Majso svarar:

Käre J:
En liten rättelse bara,jag är:
"Queen of fucking everything",INTE prinsessa :)
Puss darling♥♥♥

2012-09-20 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0