Irriterande

Ärligt talat så förstår jag mej inte
på folk ibland.
 
Ponera att ni pratar med nån och
säjer t.ex:
"Åh vad jag skulle vilja göra det
 och det och så".
 
-NÄE,vet du vad svarar den andre,
 så skulle jag ALDRIG göra eller ens
 komma på tanken att vilja!
 
Sen,sen går det ett tag,och precis ALLT
du sagt eller pratat om,har den andra
personen ifråga ändrat uppfattning om
och går rakt emot sina egna uttalanden.
 
VA VA VA,vafan äre för problem dom
har egentligen?
 
Antingen har dom inget eget liv och
måste promt leva genom andra när
dom analyserat och vänt ut och in
på saker och ting.
ELLER,så är dom bara så inihelvete
avundsjuka och icketänkande att dom
helt enkelt inte kan stå för det dom ev.
har innanför pannbenet!
 
Skit samma,jag blir iaf irro.
 
Fast det värsta är nog ändå,hur dom
"låtsas" i sina små förkrympta liv!
 
Ha en bra måndag vetja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0